Aktiviteter

I Metodistkirken er der løbende forskellige aktiviteter, der kører længere eller kortere tid.

Find bl.a. Seniortræf, Nørklecafé og Dessert

Trekantens Gospelkor

Kom og syng med i gospelkoret, der fungerer under aftenskolen LOF Trekanten.

Koret ledes af den sprudlende, spruttende og glædes-smittende Methe Danefeldt og øver tirsdage i tidsrummet 19.00-20.30

Koret synger uptempo gospel og smukke ballader, og alle kan være med!

Koret øver i Metodistkirken i Vejle. Tilmelding og yderligere information finder du her hos LOF Trekanten

Smågrupper – sammen om livet

Det er godt at følges med andre og dele stort og småt. Derfor har i Metodistkirken også små grupper, som mødes regelmæssigt for at snakke sammen om stort og småt, bede sammen og læse i Bibelen sammen. Metodistkirken har lang tradition for at samle mennesker i mindre grupper, så troen og fællesskabet kommer til at gå hånd hånd. Her er det muligt at vende med andre, hvordan det er at leve med den kristne tro.

Smågrupperne er forskellige, for de mennesker, der er med i grupperne, er med til at forme både indhold og måde grupperne mødes på. Her er plads til yngre kvinder og ældre mænd.

Kunne du tænke dig at være med i sådan en gruppe kan du kontakte en af præsterne. Du finder deres kontaktoplysninger her.